Programma 20 september

Het programma op vrijdag 20 september van het PlanMen WFM Congres, richt zich speciaal op organisaties uit de profit sector en klant contact centra. Deze dag verwelkomen we graag planners, trafficers, forecasters en overige WFM professionals binnen o.a. retail, industrie, telecom, bankwezen en uitzendbranche.

12:00 Registratie en Lunch
13:00 Opening – Willem van den Brink
13:10 Keynote spreker – Ramon Delima, Airfrance/KLM
14:00 Breakout sessies – Ronde I
14:55 Pauze
15:25 Breakout sessies – Ronde II
16:30 Breakout sessies – Ronde III
17:25 Borrel & WFM Awards
19:00 Einde

Keynote presentaties 20 september

WFM als antwoord op de krapte op de arbeidsmarkt.

Welke hedendaagse mogelijkheden binnen Workforce Management kunnen jou en jouw organisatie helpen om het arbeidstekort te lijf te gaan?

Workforce Management binnen Airfrance/KLM

Hoe houd je in deze tijd de eerstelijns medewerkers betrokken bij de organisatie en hoe bouw je samen aan een sterke cultuur? Ramon Delima vertelt.

Breakout sessies

De positie van WFM binnen de organisatie

Hoe kun je zorgen dat jouw ideeën en oplossingen meer aandacht krijgen? Hoe kun je, vanuit operationeel niveau, het onderwerp WFM méér op de agenda krijgen?

Van worstelen met de planning naar workforce walhalla

Interactieve sessie over hoe u uw planning, processen, resultaat en medewerkersbetrokkenheid kunt optimaliseren met geavanceerd workforce management.

Hoe plan je 1 miljoen mensen bij 100.000+ klanten?

Adecco neemt je mee in praktijkcases van de Nederlandse markt, maar laat u ook vanuit een global perspectief zien wat de uitdagingen zijn op het WFM gebied.

Capaciteitsplanning

Wat is de relatie tussen het capaciteitsplan en het budget, de impact van het capaciteitsplan op de formatie of de vertaling van het capplan naar roosters?

Roostertevredenheid

Wanneer heb je als planner een ‘goed’ rooster opgeleverd? In deze workshop kijken we hoe je de roostertevredenheid kunt verhogen.

Evolving Employee Engagement: Trends & Technology

Employee engagement is often voted the number one priority for business leaders. How to really achieve this sought-after engagement?

Shining a light on the Back Office

How can improved Back Office Planning, Work Allocation and Visibility be the catalyst in improving Customer Experience across the organisation?

Verint Monet, de betaalbare WFM oplossing vanuit de cloud

Verint Monet is een nieuwe Workforce Management cloud-based oplossing voor contactcenter forecasting en medewerkerplanning.

Service level en medewerkertevredenheid

Op welke wijze kunnen medewerkerprofielen en een review van het rooster het service level en medewerkertevredenheid verbeteren?

Zelfsturing & Zelfroosteren als roostermethodiek

Wat zijn vanuit Workforce Management belangrijke randvoorwaarden voor zelfsturing en zelfroosteren? Waar moet je als planner écht op letten?

Versterk uw superhelden en breng personeelsmanagement naar een hoger niveau

Tijdens deze sessie onthult Quinyx welke nieuwste technologie en middelen uw bedrijf kan inzetten om ervoor te zorgen dat uw personeel productief, betrokken en nog belangrijker, gelukkig is!

De Toekomst van WFM

Hoe ziet de functie van planner er over 5 jaar uit? Heb je als klassieke WFM’er nog toekomst en perspectief? Hoe blijf je als planner relevant?