Martin Melis

Als Solutions Consultant is Martin Melis verantwoordelijk voor de positionering van alle Customer Engagement Optimization oplossingen van Verint in de Benelux. In deze rol is Martin betrokken bij vraagstukken over het verbeteren van de klantbeleving, kwaliteit en efficiency binnen en rondom klantcontactprocessen voor front- en backoffice afdelingen. Martin werkte hiervoor jarenlang als consultant Quality Management

Lees verder

Chris Rainsforth

Chris is an award winning Customer Contact Expert with over 20 years’ experience holding roles in Operations, Training and Support Functions. As Head of Service Insight at one of the UK’s largest energy firms he brought together Quality, Customer Feedback and Speech Analytics data to drive a true triangulated approach to Customer insight. In recent

Lees verder

Remco Nijland

Voordat hij bij ATOSS in dienst kwam, was Remco al zo’n 10 jaar werkzaam in de SAAS- en HCM-industrie. Met zijn kernkwaliteit om zakelijke doelstellingen te verenigen met een mensgerichte benadering, heeft hij vele organisaties ondersteund bij hun digitale transformatie. Hij hielp grotere organisaties, zowel profit als non-profit, met strategische oplossingen op het gebied van

Lees verder

Willem van den Brink

Willem van den Brink is al meer dan 20 jaar actief op het vakgebied van Workforce Management. Het vakgebied dat ooit begon als ‘gewoon planning’, is mede door zijn toedoen uitgegroeid tot een volwaardig en professioneel WFM vakgebied. Met zijn brede kennis van processen, zijn ruime ervaring in alle facetten van het planningsvak en zijn

Lees verder

Jeroen de Jong

Met Jeroen’s energie, strategische mindset en toewijding aan hoge kwaliteit, past hij perfect bij de missie, cultuur en slimme, innovatieve workforce managementoplossingen van ATOSS. Hij kan bogen op meer dan 12 jaar ervaring in de wereldwijde technologische dienstverleningssector, waarbij het thema ‘workforce’ vanuit diverse invalshoeken altijd al een rode draad was. Zo is Jeroen 2

Lees verder

Patrick Hubers

Patrick is zowel analytisch als creatief en kan snel doordringen in procesknelpunten. Hij kan op alle organisatieniveaus communiceren en is sterk in het uitleggen van ingewikkelde concepten in begrijpelijke termen. Hij heeft diepgaande kennis van WFM en veel ervaring in het vertalen ervan naar originele, werkbare en effectieve operationele processen. Patrick kan heel goed informatie

Lees verder

Raymond de Wit

Raymond is een ervaren WFM consultant en heeft vanuit verschillende rollen en invalshoeken het onderwerp benaderd. Naast zijn ervaring als senior consultant is hij ook businesscontroller geweest en leidinggevende en daarmee een goede sparringpartner voor zowel senior management als medewerkers. In zijn huidige rol als Managing Consultant heeft Raymond het geloof dat wanneer een medewerker

Lees verder

Gert Bruinink

Gert is managing consultant bij PlanMen en heeft een jarenlange ervaring in WFM en Customer Service. Hij kent het WFM vakgebied als geen ander en kan adviseren op vele gebieden: klantcontact, processen, bereikbaarheid, kostenbesparing, inrichtingsvraagstukken Workforce Management en Quality Management. Ook met projectmanagement voor implementatie van software systemen heeft Gert veel ervaring. Gert houd van

Lees verder

Martin Degn

Martin Degn is heading up Sales for Benelux and Denmark at Teleopti, a Calabrio Company. He has a great interest in how technology can drive change, and how companies, employees and customers are affected by the ever changing world and the opportunities and requirements coming from that constant change. The mission is to help customers

Lees verder